Republički projekat: Digitalne medijske tehnologije i društveno-obrazovne promene
Zahvaljujući svom istraživačkom i stručnom potencijalu Fakultet za menadžment iz Sremskih Karlovaca zajedno sa još pet fakulteta iz Novog Sada i Beograda i Radio-difuznom ustanovom Vojvodine – Radio televizijom Vojvodine, uključio se 2011. godine u četvorogodišnji interdisciplinarni, teorijsko-metodološki i empirijski projekat “Digitalne meldijske tehnologije i društveno-obrazovne promene”.
Istraživači sa Fakulteta za menadžment su od početka projekta objavili desetine naučnih i stručnih radova iz oblasti tehnoloških, upravljačkih, organizacionih, novinarskih i medijskih modela rada u digitalnom okruženju. Na republičkom projektu broj 47020, učesnici sa Fakulteta za menadžment posebno su istraživali kreativno i kritičko korišćenje medija u društvu, naročito mlade generacije, sa posebnim akcentom na obrazovanje, multimedijsko i medijsko opismenjavanje.
Sa ciljem da doprinesu bržoj integraciji Srbije u evropsko društvo znanja rezultate svojih interdisciplinarnih istraživanja od započinjanja projekta 2011. godine do danas, članovi projektnog tima sa Fakulteta za menadžment, prezentovali su, objavili i diskutovali na brojnim domaćim i međunarodnim interdisciplinarnim naučno-stručnim savetovanjima: Na putu ka dobu znanja, TIO, TKR, TOI, Nauka i tradicija, Mostovi medijskog obrazovanja, EmoNt, EDULearn, ICERI, IATED, INTED, Metodički dani i drugi.
Primena rezultata teorijskih i empirijskih istraživanja, medijske i obrazovne stručne prakse, trebalo bi da pomogne donosiocima odluka i kreatorima javnih politika da oblikuju strategije razvoja društva. Istraživači uključeni u republički projekat “Digitalne medijske tehnologije i društveno-obrazovne promene” svoje radove objavili su i u brojnim monografijama, tematskim zbornicima vodećeg međunarodnog značaja, tematskim zbornicima međunarodnog značaja: Managing Media Economy, Media Content and Technology in the Age of Digital Convergence, Inovaciona kultura kao faktor u formiranju i razvoju inovacionih sistema – Znanje kao proizvod kulture učenja, Tradicionalni i novi mediji u postmodernizmu, Culture, Achievement, Mentoring and Education for Management: The Study of Students Of Faculty Of Management, The quality of education system in Serbia from European, Uloga javnih servisa u multietničkim sredinama, Metodologija poslovnog istraživanja, Mediji i prevencija nasilja, IES ECONOMIC SCIENCES ON THE CROSSROAD, Nauka i globalizacija, Reinženjering poslovnih procesa u obrazovanju, Savladavanjem barijera do uspešnog sprovođenja promena u organizacijama.
Istraživači sa Fakulteta za menadžment su rezultate do kojih su došli u svojim istraživanjima publikovali i u nizu domaćih i inostranih naučnih i stručnih časopisa, među kojima su i: International Review of Social Sciences and Humanities, International Technology, Education and Development, Education and New learning technologies, Kultura, Praktični menadžment, Obrazovna tehnologija i drugi.
Svoje radove objavili su i u tematskim zbornicima vodećeg međunarodnog značaja u izdanju Fakulteta za menadžment: Knowledge, Education, Media I, Knowledge, Education, Media II. U štampi je Knowledge, Education, Media III.