Digitalne medijske tehnologije

Republički projekat: Digitalne medijske tehnologije i društveno-obrazovne promene

Zahvaljujući svom istraživačkom i stručnom potencijalu Fakultet za menadžment iz Sremskih Karlovaca zajedno sa još pet fakulteta iz Novog Sada i Beograda i Radio-difuznom ustanovom Vojvodine – Radio televizijom Vojvodine, uključio se 2011. godine u četvorogodišnji interdisciplinarni, teorijsko-metodološki i empirijski projekat “Digitalne meldijske tehnologije i društveno-obrazovne promene”.

Istraživači sa Fakulteta za menadžment su od početka projekta objavili desetine naučnih i stručnih radova iz oblasti tehnoloških, upravljačkih, organizacionih, novinarskih i medijskih modela rada u digitalnom okruženju. Na republičkom projektu broj 47020, učesnici sa Fakulteta za menadžment posebno su istraživali kreativno i kritičko korišćenje medija u društvu, naročito mlade generacije, sa posebnim akcentom na obrazovanje, multimedijsko i medijsko opismenjavanje.

U skladu sa evropskim iskustvima i standardima cilj projekta je da na osnovu konkretnih rezultata istraživanja doprinese usaglašavanju i unapređenju tehničkih standarda digitalizacije, podizanju kompetencija u upravljanju medijima i većem kvalitetu medijske produkcije.

Sa ciljem da doprinesu bržoj integraciji Srbije u evropsko društvo znanja rezultate svojih interdisciplinarnih istraživanja od započinjanja projekta 2011. godine do danas, članovi projektnog tima sa Fakulteta za menadžment, prezentovali su, objavili i diskutovali na brojnim domaćim i međunarodnim interdisciplinarnim naučno-stručnim savetovanjima: Na putu ka dobu znanja, TIO, TKR, TOI, Nauka i tradicija, Mostovi medijskog obrazovanja, EmoNt, EDULearn, ICERI, IATED, INTED, Metodički dani i drugi.

Primena rezultata teorijskih i empirijskih istraživanja, medijske i obrazovne stručne prakse, trebalo bi da pomogne donosiocima odluka i kreatorima javnih politika da oblikuju strategije razvoja društva. Istraživači uključeni u republički projekat “Digitalne medijske tehnologije i društveno-obrazovne promene” svoje radove objavili su i u brojnim monografijama, tematskim zbornicima vodećeg međunarodnog značaja, tematskim zbornicima međunarodnog značaja: Managing Media Economy, Media Content and Technology in the Age of Digital Convergence, Inovaciona kultura kao faktor u formiranju i razvoju inovacionih sistema – Znanje kao proizvod kulture učenja, Tradicionalni i novi mediji u postmodernizmu, Culture, Achievement, Mentoring and Education for Management: The Study of Students Of Faculty Of Management, The quality of education system in Serbia from European, Uloga javnih servisa u multietničkim sredinama, Metodologija poslovnog istraživanja, Mediji i prevencija nasilja, IES ECONOMIC SCIENCES ON THE CROSSROAD, Nauka i globalizacija, Reinženjering poslovnih procesa u obrazovanju, Savladavanjem barijera do uspešnog sprovođenja promena u organizacijama.

Istraživači sa Fakulteta za menadžment su rezultate do kojih su došli u svojim istraživanjima publikovali i u nizu domaćih i inostranih naučnih i stručnih časopisa, među kojima su i: International Review of Social Sciences and Humanities, International Technology, Education and Development, Education and New learning technologies, Kultura, Praktični menadžment, Obrazovna tehnologija i drugi.

Svoje radove objavili su i u tematskim zbornicima vodećeg međunarodnog značaja u izdanju Fakulteta za menadžment: Knowledge, Education, Media I, Knowledge, Education, Media II. U štampi je Knowledge, Education, Media III.

Najave dešavanja

  • 25/092017
  • 20/022017
  • 06/122016
  • 04/012016
  • 05/102015
  • 29/062015
  • 25/052015
  • 24/032015
  • 02/032015
  • 04/022015
  • 18/122014
  • 12/122014
  • 05/122014
  • 25/092014
  • 14/072014
  • 25/082017
  • 13/122016
  • 13/052016
  • 17/122015
  • 21/092015
  • 27/052015
  • 18/052015
  • 17/032015
  • 23/022015
  • 23/012015
  • 18/122014
  • 08/122014
  • 01/122014
  • 24/092014
  • 30/062014
  • 06/032017
  • 10/122016
  • 19/042016
  • 04/122015
  • 15/092015
  • 27/052015
  • 03/042015
  • 03/032015
  • 10/022015
  • 19/122014
  • 14/122014
  • 08/122014
  • 22/102014
  • 11/092014
  • 30/062014

Nastava, ispiti i obaveštenja

  • 12/102017
  • 01/092017
  • 07/082017
  • 06/062017
  • 03/052017
  • 10/032017
  • 27/022017
  • 22/122016
  • 08/122016
  • 15/112016
  • 13/092016
  • 19/082016
  • 08/062016
  • 24/052016
  • 05/052016
  • 05/102017
  • 25/082017
  • 21/062017
  • 03/062017
  • 27/032017
  • 06/032017
  • 24/012017
  • 13/122016
  • 22/112016
  • 16/102016
  • 22/082016
  • 27/062016
  • 07/062016
  • 14/052016
  • 04/052016
  • 01/102017
  • 25/082017
  • 11/062017
  • 05/052017
  • 15/032017
  • 03/032017
  • 09/012017
  • 11/122016
  • 17/112016
  • 03/102016
  • 22/082016
  • 25/062016
  • 25/052016
  • 05/052016
  • 04/052016