Studijski program OAS Menadžment u medijima ima jasno definisane ciljeve zasnovane na principima Bolonjske deklaracije i potrebama razvoja našeg društva i u skladu je sa ciljem Fakulteta da ostvari visok kvalitet procesa studija i kvalitet svršenih studenata u skladu sa principima poznatih međunarodnih visokoobrazovnih institucija.
Osnovni cilj studijskog programa OAS Menadžment u medijima je postizanje kompetencija i akademskih veština, kao i razvoj kreativnih sposobnosti i ovladavanje specifičnim praktičnim veštinama za obavljanje profesije diplomiranih menadžera u medijima, kompetentnih za uspešan profesionalni rad u oblasti upravljanja u medijskim organizacijama, izdavačkim preduzećima, informativnim i marketinškim agencijama, produkcijskim kućama i drugim institucijama, kao i produciranja medijskih događaja, produciranja audio-vizuelnih sadržaja, organizovanja projekata u medijima, medijskih procesa, itd. Konkretni ciljevi realizacije studijskog programa su da se uz primenu savremenih metoda nastave, kao i kroz različite oblike timskog i individualnog rada omogući: usvajanje znanja o osnovnim funkcijama medija u društvu, značaja i mesta kulture u svakodnevnom životu građana, sticanje medijske pismenosti u funkciji razvoja medijske kulture u društvu, sticanje osnovnih pojmova o specifičnostima pripreme i proizvodnje medijskog sadržaja u štampanim medijima, elektronskim i novim medijima, razvijanje veštine korišćenja štampanih, elektronskih i novih medija u menadžerskom nastupu i promociji i dr., odnosno da se na adekvatan način obrazuju stručnjaci sa dovoljno znanja u oblasti menadžmenta i medija, koji će to znanje preneti na profesionalan način u organizacije u kojima će ostvariti svoju radnu aktivnost.
Opravdanost za navedenu svrhu studijskog programa možemo naći u razvojnim politikama Evropske unije i trendu ulaganja u razvoj Kreativnih industrija. Srbija mora da bude deo tih tokova radi neophodnog ekonomskog razvoja i zapošljavanja mladih generacija koji odrastaju na novim tehnologijama i imaju realne šanse da se uključe u te trendove. Upravo zbog toga interdisciplinarnost treba da omogući kreativan spoj menadžmenta i biznisa, informacionih tehnologija, kulturoloških nauka i komunikologije, dramske i audiovizuelne umetnosti, kao preduslov za uključivanje u savremene ekonomske tokove.
To će omogućiti da budući menadžeri u medijima, producenti, budu uspešni u svome poslu kako bi se uspešno uključili u tokove u kojima medijska industrija zauzima značajan udeo u savremenim kreativnim industrijama u svetu. Na studijskom programu se kontinuirano sprovodi monitoring i evaluacija kvaliteta, u cilju razvoja i unapređenja studijskog programa. Evaluacija studijskog programa je dvostruka: od strane studenata evaluira se rad nastavnika, saradnika i nastavnih programa. Od strane nezavisnih ocenjivača evaluira se rad nastavnog kadra, kvalitet nastavnih programa, način ocenjivanja, kvalitet udžbenika i pomoćne literature.
Usaglašen je sa evropskim standardima i u skladu sa zahtevima: u pogledu uslova upisa, trajanja studija, uslova prelaska u narednu godinu, načina ocenjivanja, načina studiranja i sticanja diplome. Na studijskom programu ostvaruje se jedinstvo obrazovnog, naučnoistraživačkog, umetničkog i stručnog rada. Permanentno se osmišljavaju, pripremaju i realizuju naučnoistraživačke, stručne i druge vrste programa i različiti projekti.