F@M dobija kreativni HUB

F@M dobija kreativni HUB

  by    0   4

 

Naš Fakultet će uskoro dobiti kreativni HUB koji će studentima omogućiti potpuno novo mesto za rad, učenje i druženje. F@M Hub će se nalaziti u prizemlju Fakulteta, a na fotografijama projekta se može videti kako će izgledati.

 

A šta je ustvari kreativni HUB?

Kreativni hub je mesto koje omogućava kreativnim ljudima prostor za stvaranje, vežbanje, povezivanje i takmičenje. On služi kao inkubator ideja i baza je u kojoj se sastaju entuzijazam i stvaralačka vizija sa kapitalom i poslovnom vizijom.

Većina kreativnih hubova poseduje prostoriju za uvežbavanje svirki, umetničku „klasu“ ili grupni atelje, IT i grafički hub, izlagački prostor, tihu sobu za pisanje, čitanje i učenje, biblioteku te prostoriju za druženje i opuštanje u vidu „open caffea“. Bolje finansirani hubovi poseduju i novinarske biroe u kojima se pišu članci za portale i sedmične magazine u vlasništvu centara, muzički studio, internet caffe, učionice, sportsko-rekreacionu salu, te opremu za neki vid medijske kuće koji ima koncepciju studentskog radija ili studentskog TV kanala.

Posle procesa stvaranja, na istom mestu kreativci izlažu, ili pokazuju svoje umeće drugima. U tom kompletnom procesu se dešava nešto fenomenalno – ljudi se zabavljaju, i ne samo stvaraoci, već i oni koji dođu da konzumiraju krajnji proizvod njihovog rada – slike, skulpture, muziku, animirani, crtani ili kratki igrani film, predstavu, performans i sve ono što kreativni umovi osmisle. Napredni centri snimaju i objavljuju radove svojih kreativaca na mediju koji emituju. Mladi novinari, uglavnom studenti žurnalistike, pišu o radu kreativaca, te ih brendiraju i otvaraju nove mogućnosti za zvezde u usponu. Tako centri dobijaju funkciju „čvorišta“, dobru priču žele i komercijalni mediji, a dobar proizvod želi tržište – ulagači koji će redovno dolaziti u open caffe i sretati kreativce ili posećivati web portal u potrazi za proizvodom u koji mogu uložiti.

Kreativni hubovi su platforma kojom se mladi ljudi motivišu na akciju, stvaranje i borbu za tržišni uspeh. Potrebno je samo malo inicijative, odgovornosti i organizacije, ali i dosta volje i upornosti da to zaživi.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *